wtorek, 27 sierpnia 2013

Sierściuchy #2.


03.04.2009

13 komentarzy:

  1. słodziak ;)!
    zapraszam w wolnej chwili na rozdanie u mnie ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. ja od kilku dni mam swojego siersciuszka <3
    zapraszam serdecznie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny blog <3 wpadnij do mnie ;D http://agrestaco6.blogspot.com/search?updated-min=2013-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2014-01-01T00:00:00-08:00&max-results=7

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne zdjęcie ! ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. jejuuu, jaki słodki !
    Widze, że uwielbiasz kosmetyki, więc zapraszam na konkurs na mój blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziak! Uwielbiam koty ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. słodki ^^
    zapraszam do mnie, może zechcesz wziąć udział w rozdaniu ;)
    cllaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy :)

    PS. Zapraszam do mnie na ROZDANIE, do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  9. Kotek przeuroczy :) Chciałabym miec kotka, ale niestety mój brat ma na sierść kota uczulenie :(

    OdpowiedzUsuń